Beste leden van de W.O.C.
Het gehele team, bestuur en evenementen commissie, wensen u nog een voorspoedig 2023.En vooral een gezond 2023. Met veel veilige oldtimer kilometers en gezellige oldtimer activiteiten.
We vallen maar meteen met de deur in huis. We zoeken hulp.
23 APRIL INT. OLDTIMER EVENEMENT.
Zoals u allen weet, houdt de WOC elk jaar een int. Oldtimer evenement. Hierbij is het seizoen voor de WOC geopend.
De bedoeling van dit evenement is om bezoekers te laten genieten van onze prachtige oldtimers. Ook natuurlijk om nieuwe leden te werven en naamsbekendheid te genereren.
Voorheen stonden wij de Venemansmolen maar tegenwoordig houden we het op het terrein van Suzie’s Farm te Aalten.
Nu komen wij bij de op – afbouw paar handen tekort.
Wij zoeken 3 personen, meer ook welkom, om ons te helpen.
Wat houdt het in?
23 APRIL INT. OLDTIMER EVENEMENT.
Zoals u allen weet, houdt de WOC elk jaar een int. Oldtimer evenement. Hierbij is het seizoen voor de WOC geopend.
De bedoeling van dit evenement is om bezoekers te laten genieten van onze prachtige oldtimers. Ook natuurlijk om nieuwe leden te werven en naamsbekendheid te genereren.
Voorheen stonden wij de Venemansmolen maar tegenwoordig houden we het op het terrein van Suzie’s Farm te Aalten.
Nu komen wij bij de op – afbouw paar handen tekort.
Wij zoeken 3 personen, meer ook welkom, om ons te helpen.
Wat houdt het in?
Zaterdag 22 april om 13.30 uur verzamelen bij Suzie’s Farm.
Dan gaan we de marktkramen, tent, afzettingspalen, vlaggen hangen prullenbakken plaatsen. En alles wat nodig is voor de zondag.
Op zondag na afloop evenement de boel weer opruimen. Hoe meer mensen des te eerder alles weer gereed is.
Wij hopen op uw medewerking.
Voor vragen en aanmelden neemt u contact op via het secretariaat, of u bezoekt de jaarvergadering.
Mail secretariaat@woconline.nl
Telefoon 0315 683429.
Dan gaan we de marktkramen, tent, afzettingspalen, vlaggen hangen prullenbakken plaatsen. En alles wat nodig is voor de zondag.
Op zondag na afloop evenement de boel weer opruimen. Hoe meer mensen des te eerder alles weer gereed is.
Wij hopen op uw medewerking.
Voor vragen en aanmelden neemt u contact op via het secretariaat, of u bezoekt de jaarvergadering.
Mail secretariaat@woconline.nl
Telefoon 0315 683429.
VACATURE EVENEMENTENCOMMISSIE
De WOC is met spoed op zoek naar 2 personen die de evenementen commissie willen aanvullen.
We hebben verleden jaar met hangen en wurgen het programma vol kunnen krijgen maar zonder extra hulp gaat het dit jaar niet lukken!
Dit zal betekenen dat enkele maanden geen evenement zal plaats vinden. Dat zal wel erg jammer zijn.
Wat houdt deze functie precies in?
Het bijwonen van vergaderingen.
Dit zal ongeveer 6 keer per jaar zijn. Veel kan gelukkig per e mail.
Maar aanvang seizoen iets sneller op elkaar i.v.m. jaar vergadering en jaarevenement. Vergadering duurt 2 tot 3 uur per avond.
Op zoek naar adverteerders voor het programmaboekje evenement.
Het uitzetten van ritten.
Dit kan zijn een middagrit of een hele dag. Met bezoek museum of ander bezienswaardigheid. Of alleen met een pauze.
Helpende hand bij koffie, fris uit schenken voor, tijdens en na de rit. Rit uitdelen. Etc.
Let op! U staat er nooit alleen voor. We doen dit met zijn allen!
WOC hoopt op uw steun om de club levendig te houden.
Voor vragen en aanmelden neemt u contact op via secretariaat of u bezoekt de jaarvergadering.
Mail secretariaat@woconline.nl
Telefoon 0315 683429.
De WOC is met spoed op zoek naar 2 personen die de evenementen commissie willen aanvullen.
We hebben verleden jaar met hangen en wurgen het programma vol kunnen krijgen maar zonder extra hulp gaat het dit jaar niet lukken!
Dit zal betekenen dat enkele maanden geen evenement zal plaats vinden. Dat zal wel erg jammer zijn.
Wat houdt deze functie precies in?
Het bijwonen van vergaderingen.
Dit zal ongeveer 6 keer per jaar zijn. Veel kan gelukkig per e mail.
Maar aanvang seizoen iets sneller op elkaar i.v.m. jaar vergadering en jaarevenement. Vergadering duurt 2 tot 3 uur per avond.
Op zoek naar adverteerders voor het programmaboekje evenement.
Het uitzetten van ritten.
Dit kan zijn een middagrit of een hele dag. Met bezoek museum of ander bezienswaardigheid. Of alleen met een pauze.
Helpende hand bij koffie, fris uit schenken voor, tijdens en na de rit. Rit uitdelen. Etc.
Let op! U staat er nooit alleen voor. We doen dit met zijn allen!
WOC hoopt op uw steun om de club levendig te houden.
Voor vragen en aanmelden neemt u contact op via secretariaat of u bezoekt de jaarvergadering.
Mail secretariaat@woconline.nl
Telefoon 0315 683429.
Zondag 26 februari jaarvergadering.
Ook dit jaar gaan we overleggen hoe de huidige stand van zaken van onze vereniging is. Zowel de toekomstvisie, activiteiten als de financiën worden behandeld.
Ook wordt hier het verzoek gedaan om het bestuur en activiteitencommissie bij te staan als vrijwilliger. Nadere uitleg tijdens vergadering
De vergadering wordt gehouden bij
“De Dam”
Damstraat 4-i
te Aalten
Vergadering begint 10.30 uur.
En we sluiten zoals gebruikelijk af met een drankje en een hapje.
Agenda als bijlage bij deze nieuwsbrief.
Omdat het makkelijk is dat wij weten hoeveel stoelen we klaar moeten zetten vragen wij u om aan te melden voor 22 februari.
Mail secretariaat@woconline.nl
Telefoon 0315 683429.
Ook dit jaar gaan we overleggen hoe de huidige stand van zaken van onze vereniging is. Zowel de toekomstvisie, activiteiten als de financiën worden behandeld.
Ook wordt hier het verzoek gedaan om het bestuur en activiteitencommissie bij te staan als vrijwilliger. Nadere uitleg tijdens vergadering
De vergadering wordt gehouden bij
“De Dam”
Damstraat 4-i
te Aalten
Vergadering begint 10.30 uur.
En we sluiten zoals gebruikelijk af met een drankje en een hapje.
Agenda als bijlage bij deze nieuwsbrief.
Omdat het makkelijk is dat wij weten hoeveel stoelen we klaar moeten zetten vragen wij u om aan te melden voor 22 februari.
Mail secretariaat@woconline.nl
Telefoon 0315 683429.
ZONDAG 23 APRIL gaan we het seizoen 2023 openen met het VOORJAARSTREFFEN.
De locatie van het festivalterrein is:
Suzie’s Farm
Loohuisweg 5
7121 JL AALTEN.
Ook dit jaar zijn we weer welkom op het terrein bij Suzie’s Farm en daar zijn we blij mee.
Vorig jaar hebben we hier voor het eerst ons voorjaarstreffen mogen houden en het was een groot succes.
Veel deelnemers, mooi weer en het was gezellig.
We hopen dat dit jaar het treffen weer zo een geslaagde dag mag worden.
Het evenement opent om 10.30 uur. Deelnemers zijn welkom vanaf 10.00 uur.
We sluiten af om 17.00 uur.
Tijdens het evenement is er gelegenheid tot rijden van een rit door de omgeving.
Voor leden van de WOC is deelname gratis.
Niet leden betalen 15,00 euro.
U krijgt per aanmelding voor max. 2 personen koffie/thee en lunchbonnen.
De locatie van het festivalterrein is:
Suzie’s Farm
Loohuisweg 5
7121 JL AALTEN.
Ook dit jaar zijn we weer welkom op het terrein bij Suzie’s Farm en daar zijn we blij mee.
Vorig jaar hebben we hier voor het eerst ons voorjaarstreffen mogen houden en het was een groot succes.
Veel deelnemers, mooi weer en het was gezellig.
We hopen dat dit jaar het treffen weer zo een geslaagde dag mag worden.
Het evenement opent om 10.30 uur. Deelnemers zijn welkom vanaf 10.00 uur.
We sluiten af om 17.00 uur.
Tijdens het evenement is er gelegenheid tot rijden van een rit door de omgeving.
Voor leden van de WOC is deelname gratis.
Niet leden betalen 15,00 euro.
U krijgt per aanmelding voor max. 2 personen koffie/thee en lunchbonnen.
Aanmeldformulier als bijlage bij deze nieuwsbrief.
Tot ziens en met vriendelijke groeten
Henry
Frans
Geert
Tonny
Lidy
Henry
Frans
Geert
Tonny
Lidy